søndag, juni 15, 2014

Han er ved at lære det ;-)


I dag er min smukke jasminbusk sprunget ud og sender bølger af vellugt ind i stuen. Det er en busk, jeg plantede for 16 år siden og valgte på grund af den fine røde farve i midten af blomsterne. Jeg mener, det er en Philadelphus 'Belle Etoile'.

Min hjertenskær er ved at komme efter det og har lært at opsnuse gode ting på et loppemarked. I dag fandt han denne indsats, som man bruger til at dampe grøntsager i - det er et af de bedste køkkenredskaber, der findes. Man sætter den ned i en gryde med lidt kogende vand i bunden og lægger grøntsagerne ovenpå. På den måde undgår man at vitaminerne koges ud i vandet, og grøntsagerne bliver mere sprøde.

Han købte også en en Yves Saint Laurent-blazer i tynd uld, og jeg blev beriget med bl.a. en Kindle e-bogslæser og en sweater fra Two Danes :-)