lørdag, januar 28, 2012

Gaver og nybagt brød


Se hvad jeg fik af en dejlig veninde i forgårs - vintergækker og den lækreste olivenolie. Min veninde pendulerer, og denne olie er den eneste, der er godkendt af hendes pendul. Hun tester for eksempel også vitaminpiller for at se, hvilket mærke hun optager bedst. Desværre har jeg aldrig fået sat mig ind i penduleringens kunst, men når hun fortæller, er jeg hver gang opsat på at læse om den viden, vi kan skaffe os selv. Man skal stille spørgsmålet, så der kan svares ja eller nej, og man kan kun spørge om ting, der vedrører en selv. Pendulet er blevet brugt siden år 8000 før vores tidsregning og kan bl.a. bruges til at vælge de rigtige fødevarer, vitaminer, mineraler, lægemidler, læger, terapeuter, huse, biler og job.

Monsieur har bagt rugbrød, speltbrød og citronspecier – ja, livet er godt, som Fritz og Poul fra Rytteriet ville sige :-)