torsdag, september 22, 2011

Blade og magasiner


Det er ikke fordi, jeg er den store magasinoman, men på mit spisebord ligger der en lille stak tidsskrifter og blade, som jeg nyder at læse i, hver gang de udkommer:

Samvirke - FDBs medlemsblad. Egentlig synes jeg, at det altid har været noget af en rodebutik, men lige som med tv-kigning har man lov at sortere, og der er som regel tankevækkende forbrugerstof, jeg har lyst til at læse. Kender du forresten Samvirkes nyhedsbrev? Kan anbefales! Der er spændende artikler og denne gang web-tv om at bage luftige boller. Man melder sig til her.

Psykologi - en slags Populær Mekanik for psykologiinteresserede. Det er sikkert ikke i høj kurs hos fagpsykologer, men jeg synes, jeg får meget at vide for pengene, og det er langt mere indbydende at læse, end de tørre psykologibøger, jeg tyggede mig igennem som ung.

Lime og Kulør
er kundeblade fra Netto og Spar. Jeg læser dem som andre læser Alt for Damerne og Femina, og jeg har svært ved at se den store forskel, bortset fra at de er gratis. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har købt de to autoriserede dameblade, og det har ikke været noget stort savn.

Anglofilia og Skønne dage - Mias dejlige magasiner!

Vil du røbe, hvilke blade og tidsskrifter, der ligger på dit bord? Og gerne også hvorfor.