lørdag, december 25, 2010

Om at blogge


Ind imellem tager jeg mig selv i at tænke, at jeg i grunden føler mig tæt på mange af dem, jeg møder i blogverdenen. Jeg møder mennesker, der udtrykker tanker, som har ligget i mit baghoved, som har haft oplevelser, som jeg gerne vil have, som har sagt fra i situationer, jeg genkender, som har det tætte forhold til deres børn, som jeg mangler, som har set den film, jeg absolut må se, eller læst den bog, jeg må læse, som har prøvet sig selv af i farefulde indre eller virkelige rejser - ja, jeg føler mig tit tæt forbundet. I grunden undrer det mig, at man kan føle så meget for en masse mennesker, hvoraf man kun kender de allerfærreste fra virkelighedens verden. Men vi deler oplevelser og tanker og følelser og genkendelighed ...

Billederne er fra min have.