onsdag, juli 07, 2010

På indkøb i Tiger

Frederiksborg Slot
I går var jeg en tur i Hillerød. Jeg holder meget af den by og synes, den er enestående smuk - og jeg var blandt andet inde i Tiger. Jeg undrer mig over, at de kan sælge gode dvd-film for bare 20 kroner, men det er jo dejligt. Jeg købte blandt andet Kieslowskis 'Blå' og Spielbergs 'Schindler's List' - og også Politikens bog om digital video. 'Blå' blev slugt i går aftes, og det er en meget smuk og tankevækkende film om en ung kvinde, der mister sin mand og sin datter ved en bilulykke. Hun beslutter at fornægte alt fra sit tidligere liv, men livet trænger sig på. Filmen kan varmt anbefales, Juliette Binoche spiller fantastisk ...

Den lille pung og nogle notesbøger indbundet i et silkelignende stof måtte jeg bare eje. Notesbøgerne bruger jeg som en form for dagbog.

Kinabog og pung