lørdag, juni 26, 2010

Det er sommer, det er sol, og ...

Kornmark
Er der noget så dejligt som en dansk kornmark? Og allerhelst med røde valmuer! Jeg har lige set, at vejrudsigten ser lovende ud for de næste dage :-)

Jeg har fået en underskøn bog af Birthe på Lindskov, 'Små kærlighedsssamtaler med din sjæl' af Inger Burkhalter-Andersen. Jeg kan se, at den er udsolgt fra forlaget, men bibliotekerne har den. Det er praktiske anvisninger på, hvordan vi kan udvikle os, så vi kan leve i harmoni og balance med os selv og omverdenen. Den fortæller, hvad vi kan lære af vores intuition, vores underbevidsthed og af naturen - hvordan vi kan helbrede os selv og få mening med livet. Jeg er meget glad for bogen, og jeg kan på det varmeste anbefale den.

Biblioteket har sat disse ord på: Emil Couè's autosuggestioner, reinkarnation, underbevidsthed, hvad betyder sundhed?, årsager til sygdomme, meditationer, affirmationer, suggestioner, psykisk sundhed, selvudvikling, sundhed og selvhelbredelse ...

Små kærlighedssamtaler med din sjæl