torsdag, januar 28, 2010

Behøver det være så kedeligt?

Metal
Jeg er medlem af jordens kedeligste fagforbund, der udgiver verdens kedeligste fagblad. Jeg blader det lige netop igennem, men smider det straks ud med en hovedrysten, fordi det absolut intet har med mit job at gøre. Da jeg var på genbrugspladsen i går, faldt jeg over det nye nummer af 'Fag og arbejde' - fagbladet for FOA. Og jeg skal love for, det sagde mig noget - det måtte man gerne sende til mig i stedet for Metal.

'Fag og arbejde' hander om mennesker, psykologi, empati, om 'tid til forandring', om humoristisk sans på arbejdspladsen (fik I den Metal?), om Wii på plejehjem, om sund morgenmad, og der er et spørgepanel der besvarer spørgsmål og en lille artikel om A-kassens callcenter. Derudover er der mange små artikler, og og bagest i bladet er der en lækker opskrift på kylling bagt med persillerødder, citron, appelsin og mandler.

Og nu er det, jeg vil spørge, om I andre kan bruge jeres fagblad til noget som helst?