søndag, oktober 25, 2009

A-menneske og vintertid

Bær
Pyha, det blev meget sent i går, og jeg bliver aldrig B-menneske. Selv om jeg havde vagter på alle tider af døgnet i mange år, er der ikke noget at gøre, jeg er et A-menneske, der er frisk om morgenen. Vi havde en god ven på besøg i går, og nu er jeg gået over til at fortælle ham, hvornår jeg er træt - jeg orker ikke at spille frisk, hvis jeg ikke er det.

Og derfor nyder jeg ekstra meget, at vi har fået en time forærende i nat. Om lidt vil jeg forsøge at overvinde mig selv og gøre hele hytten ren. Egentlig er der også en del, der burde gøres i udenfor - tagrenderne skal renses, og plænen skal klippes en sidste gang før vinteren, når jeg får trådt de 30 muldvarpeskud ned, Phister har lavet i de sidste par uger.

Nå, man kan jo også bare begynde stille og roligt med at læse Politiken :-)

Hvad har du af planer for søndagen?