onsdag, september 09, 2009

En ganske særlig onsdag

Mose
I dag er en ganske særlig dag, jeg skal nemlig til blogtræf i engen med flere dejlige blogpiger. Jeg glæder mig meget - flere af dem har jeg ikke mødt før.

Inden da kan jeg nå en lang gåtur. Jeg har læst at de 10.000 skridt, vi bør gå hver dag, svarer til 45 minutters gang i raskt tempo eller en times cykling. Så det er bare på med vanten, når jeg har spist morgenmad.

I går fik jeg en ny bog, som jeg er spændt på at læse. Det er 'Direktøs' af Ida Tin - et eventyr om at leve enkelt, lytte til sit hjerte og møde verden, som der står som undertitel. Ida Tin er datter af Hjalte Tin og Nina Rasmussen, og hun har fra hun var ganske lille rejst på motorcykel med sine forældre. Nu er hun en voksen kvinde på 30 år, der i bogen beskriver, hvordan hun for en tid rejser rundt med telt og motorcykel og lever et dogmeliv med færre ting og mindre støj. Bagsideteksten lyder utrolig spændende.

God onsdag til jer derude!