søndag, juni 21, 2009

Brunch og sommersolhverv

Mark
I dag er det årets længste dag, sommersolhverv. Det er også en af mine veninders fødselsdag, og hun har inviteret på brunch i formiddag på Ninas Naturcafé i Kirkelte. Jeg glæder mig, det er et hyggeligt sted, jeg varmt vil anbefale, men det har jeg jo fortalt tidligere. Cafeen har både udendørs pladser og et stort væksthus, man kan sidde i, mens man kigger på fårene, der går rundt på marken udenfor.

Det er nu en god følelse at have ferie - tempoet bliver roligere, og man behøver ikke at stille vækkeuret. Gad vide om ikke også pulsen bliver langsommere ... Jeg har gået en runde i haven. Morgensolen er lun, fuglene synger om kap, og der er regndråber på alle bladene.

Billedet her er taget i går, hvor jeg cyklede til Liseleje i det smukkeste solskin - det er et motiv, jeg aldrig bliver træt af, korn, kornblomster, valmuer, skyer og himmel.

Rigtig god søndag til jer, der læser med :-)