onsdag, april 15, 2009

En langsom fridag

Mølleåen
I går efter arbejdstid besøgte vi min far, og på hjemvejen mødte dette syn os - det måtte jeg bare fotografere. Det er Mølleåens udløb i Furesøen, og frugttræerne er åbenbart ved at springe ud. Er det ikke smukt?

Når vi besøger min far, har han altid spændende billeder og udklip, han viser os. Jeg fik et udklip om en ny bog af to canadiske forskere, 'Kost mod kræft', der fortæller om, at det er sundt at spise kål og mørk chokolade - og at drikke rødvin i moderate mængder og grøn te. Men blomkål, broccoli, rosenkål og hvidkål skulle være de absolutte topscorere i kampen mod kræft.

I dag vil jeg prøve at passe på mig selv og lave så lidt som muligt - jeg har ondt i halsen og vi se, om jeg kan tage det i optrækket.

Rigtig god onsdag til jer derude :-)