tirsdag, februar 10, 2009

En lille leg

Losarinas mor lægger op til en sjov lille leg. Vi vælger de første tre områder/steder/ting i vores hjem eller have, der bringer os glædelige oplevelser - viser dem frem og fortæller hvorfor, de har en særlig betydning for os.
Min ene kat
Mine katte betyder meget for mig. Jeg holder meget af dyr og har haft blandt andet katte, siden jeg var 19 år. Nu har jeg to katte, og her er det Miss Mis, der poserer.

Min brændeovn
Min Morsø-brændeovn har en stor plads i mit hjerte - den giver en dejlig form for varme på kolde dage. Og man kan tørre tøj på nul komma fem ved en varm ovn.

Fra min cc-samling
Musik betyder meget for mig, og jeg holder af de fleste genrer. Min far har spillet klaver hele mit liv, så jeg er vokset op med musik. Min far forsøgte at gøre mig til en habil guitarist, men det kom der ikke meget ud af. Jeg tabte modet, fordi en dreng på mit hold var vanvittig dygtig. Den amerikansk-indiske sanger Norah Jones hører jeg meget lige for tiden.

Er der nogen, der har lyst til at lege med? Så grib meget gerne ideen og vis frem og fortæl på din blog :-)