lørdag, december 06, 2008

Rigtig god lørdag

Julelys
I de sidste dage har vi lyttet til netkanalen last.fm Og hvis du skulle få lyst, kan man fx vælge radio i bjælken øverst, og i vinduet 'start a radio station' kan man fx skrive Christmas som 'tag', og så strømmer den dejligste julemusik ud. Der er vist en god portion fremtid i konceptet ...

Nu har Nille købt flybillet hjem til København og kommer til vores blogtræf den 24/1. Det glæder mig rigtig, rigtig meget. Og for jer, der vil med, husk at sætte kryds i kalenderen.

Og nu er det, at jeg skal bestemme, om jeg vil med til julefrokost på jobbet - og som altid er jeg i syv sind: skal, skal ikke ... Skal du til julefrokost?

I går eftermiddags, da vi gik tur, kom vi forbi dette julepyntede hus med eget rensdyr på taget. Jeg kunne ikke selv finde på at have sådan en udsmykning, men festligt er det jo at se på. Jeg vil ønske jer en rigtig god lørdag :-)