lørdag, november 01, 2008

Konkurrencegenet

Frostvejr brrr
Var det ikke lækker underholdning at se Vild med dans i går aftes?
Jeg følte mig rigtig godt underholdt og er dybt imponeret over Tina og Tobias' nummer med døren. Dans har altid fascineret mig, det ser legende let ud, men det tror jeg ikke, det er.

Jeg ser ikke meget sport, men dans, udspring og skihop holder jeg meget af. Da jeg var teenager gik jeg to sæsoner til udspring og blev rimelig god. Men da konkurrencerne kom ind i billedet, var det ikke sjovt mere - der var alt for mange superdygtige springere, og så mistede jeg interessen. Man skal da vist have et særligt konkurrencegen, som jeg åbenbart mangler.

I dag skal jeg være sammen med mine to ungdomsveninder, der begge er blevet bedstemødre i de sidste dage - så vi får nok at snakke om, og jeg glæder mig.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig lørdag ...

Billedet er fra haven her til morgen - der var is på bladene!