torsdag, oktober 09, 2008

Næste år er reddet

Morgen på Amager
Sådan så der ud udenfor for et øjeblik siden.

Nu er næste år reddet, i hvert fald kalendermæssigt. En Diplomat med ugeopslag og en lille fiks planner indgår i håndtasken hver dag. Jeg føler mig helt afklædt uden min kalender - og helst dem begge to, der har hver deres styrker. Diplomaten kan lige holde styr på alle aftaler og planer hver dag, mens den lille er handy at have med, hvis det ikke er den store taske, der er med i byen. Så gælder det bare om at få skrevet over i den store, hvad der står i den lille ...

Ak ja, jeg er, som det ses, ikke gået over til at have det hele hverken i hovedet, på computer eller mobiltelefon. Arbejdsaftaler ligger i Outlook på job, men det er uden alt det private. Jeg mindes nemlig tydeligt alle de gange, jeg hørte sønnike fortælle, at hans mobiltelefon havde mistet alle data. Den situation vil jeg ikke udsættes for - og derfor slæber jeg mig skæv ved at bære rundt på mine kalendere.

Har du alle aftalerne i hovedet?

Kalendere