onsdag, oktober 08, 2008

If you leave me now ...

Onsdag er en frydefuld dag – det er min ugentlige fridag, og vækkeuret ringer ikke. Jeg lå og snuede helt til 6.30! Hvilken nydelse … Da jeg tændte radioen lidt i 7 begyndte sangen ’If you leave me now’ med Chicago, og jeg undrer mig over, så meget vi husker via musik. Den sang er gribende smuk, men da jeg har bitre minder fra den tid, hvor den var fremme, kan jeg kun komme til at føle kærestesorg, hver gang jeg hører den. Den sang er helt ødelagt for mig – desværre.

Dagen i dag skal nydes med en lang gåtur på stranden eller i skoven. Græsset skal slås en sidste gang, det er nemlig mere end tårnhøjt. Jeg skal også en tur på biblioteket. Mens jeg har skrevet disse linjer, er det ved at blive lyst. Jeg holder meget at se dagen begynde.

Rigtig god onsdag til dig, der læser med her!