lørdag, august 30, 2008

Sommer og solskin

Kanalen i Frederiksværk
Det skulle blive sommervejr her i weekenden med masser af sol. Ih hvor jeg glæder mig! Også til en weekend uden aftaler andre en dem, der eventuelt spontant kommer. Jeg har dog en aftale med græsplænen, som er vokset betænkeligt siden sidste tur med rugbrødsmotoren – men hva’, det giver god motion.

I denne weekend er der kræmmermarked i Hillerød, og måske tager jeg en hurtig rundtur – det plejer at være festligt.

I dag er det Anni Fryds fødselsdag og også Thereses: Tillykke! Annie er dog på middelalderfestival, så hun læser ikke med her i dag.

Og til sidst vil jeg ønske Annisette tillykke med de 60 år i går, hvis hun skulle kigge forbi. Jeg synes hun er en enestående sanger.

Rigtig god lørdag til dig, der læser med her!