fredag, maj 30, 2008

10 dejlige ting

10 dejlige ting

I dag har Lotte i Thy inspireret mig til at finde 10 ting frem, der har haft betydning for mig netop i dag. Ideen har hun fra amerikanske soulmama.

Det er meget svært at begrænse sig til kun 10 ting, for der er jo blomsterne i haven og masser af ting i hjemmet, billeder på væggen, barnetegninger, og og og ... Men her er 10 ting, der i hvert fald har haft betydning for mig i dag:

Mit uundværlige kamera

Én af mine mange fuglebøger, som jeg bruger hver dag

’Naturlig overflod’ af Sarah Ban Breathnach – en kilde til evig inspiration

Min dagbog, som jeg skriver i hver dag, og stort set kun positive oplevelser

Min strandsten, jeg tit går med om halsen – også i dag

En smuk æske, hvor jeg har minder om min mor, fx den sølvpudderdåse, hun fik af min far, da de blev forlovet, brocher osv.

Et billede af min søn

Min yndlings-te Woman’s Tea fra Yogi Tea, en dejlig blanding af urter

Orangeolie til min duftlampe

’The Future’, en af mine cd’er med Leonard Cohen


What are you loving today? Måske har nogen lyst til at lege med? :-)