lørdag, marts 08, 2008

Let's go homeparty

Tupperware

I min barndom var det in at gå til Tupperware-party. Det betød, at en kvinde åbnede sit hjem for veninder og familie for fremvisning af de berømte opbevaringsbokse af plastic, som en særligt uddannet person kom og demonstrerede. Min mor købte en hel del Tupperware, der stadig bliver brugt flittigt.

Jeg ved, at der findes homeparties med både tøj, skønhedsartikler og sikkert en masse andre ting. I dag blev jeg gjort opmærksom på Saladmaster, der sælger deres produkter på samme måde. Det er gryder og pander, efter sigende af ekstremt høj kvalitet og især uden giftigt Teflon. Det sidste kunne godt friste mig.

Tupperware var/er dyrt og uopslideligt, og Saladmaster er dyrt og muligvis lige så uforgængeligt. Meeen ... jeg har altid været skeptisk over for den form for salg.

Har du erfaringer med homeparties?

Opdatering kl. 9.25
Tak til Anita, der lige fik sat Saladmaster på plads med dette link. Det er rystende læsning!