tirsdag, januar 15, 2008

Der er et yndigt land

Kender du visitdenmark.com? Jeg gjorde ikke, før jeg læste om den for et par dage siden. Nu har jeg taget et nærmere kig, og jeg er overvældet. Der er rundt regnet 15.000 ideer at hente, og det største problem er at vælge, men jeg er lige faldet for en udstilling med Skagensmalerne på Arken fra den 26. januar. Der er mere end 100 værker med af P.S. Krøyer, Christian Krohg, Anna og Michael Ancher og alle de andre - også Krøyers Hip, hip, hurra!, som jeg aldrig bliver træt af!

Kulturtilbud er kun en lille del af det store tag-selv-bord. Der er også tips til storbyferie, aktiv ferie, familieferie, wellness, tips til at opleve København på en eller to dage, masser af begivenheder, og med søgemaskinen kan man lede på kryds og tværs.

Jeg har bookmarked visitdenmark.com, og på min to try-liste står foreløbig en byvandring med nattevægterne kajaksightseeing, en guided cykeltur og en spøgelsestur i det gamle København