onsdag, november 21, 2007

Verdens korteste selvbiografi

I går aftes handlede DR2's temaaften om bogmessen i Forum. Jeg så lidt af det - blandt andet Rune T. Kidde, som blev bedt om at komme med sin selvbiografi i ultrakort form. Det var ret underholdende, så jeg prøver lige selv:

Forkælet enebarn i 8 år, hvorefter jeg blev storesøster til Henrik, børnehavebarn, stor familie og en udearbejdende mor, der ikke stod med varm kakao, når jeg kom hjem. Eget værelse og hjerteveninde i 4 år, gik til udspring i flere år og var med til stævner, ud af skolen efter realeksamen og optaget på seminariet, men fortrød og blev lydtekniker, rejst verden tynd gennem 20 år, fik sønnike som 30-årig, flere ramponerede forhold bag mig, et ikke ramponeret foran mig med ham, jeg har delt hus med i 21 år, passioneret kattemor og lysvampyr, medlem af egen vandreklub, brevskriver om en hals, brandgod lytter, A-menneske med mælkeintolerans.
Din tur - du får højst 1 minut!