torsdag, oktober 25, 2007

Kom frit frem!

Jeg er blevet nysgerrig. Bedst som man sidder og studerer sin besøgsstatistik (jeg bruger Statcounter), dukker der eksotiske flag op rundt om i kolonnerne. De fleste fremmede fugle er selvfølgelig havnet på ens blog ved en fejltagelse, men så er der også nogle IP-numre fra USA, Rumænien, Tyskland, Sydafika, Frankrig, Spanien, New Zealand og Malaysia, der bliver ved med at vende tilbage, men som aldrig giver lyd fra sig - udover de to fra Irland og Belgien, som jeg ved hvem er, og som kommenterer flittigt.

Men hvem er I andre? Ja, det er et selvmodsigende spørgsmål, når det karakteristiske jo netop er, at I aldrig efterlader kommentarer, men hvor ville jeg gerne vide det. Er I danskere, der er bosat eller udstationeret i det store udland? I har helt sikkert en vanvittig spændende historie i bagagen. Kom nu, er der ikke nogen er jer, der har lyst til at fortælle?

Og hvad med jer, mine medbloggere, har I også blinde passagerer i statistikken?